Subject: Õhukvaliteed tööruumides
From: "Marlen Taggu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 10:15:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas Teil on mulle võimalik saata normpiirangud tööruumidele õhukvaliteedi
osas?

Lugupidamisega,

Marlen Taggu
AS Tallinna Vesi
Reoveepuhastusjaama tehnoloog
+372 5380 9696

 <http://www.tallinnavesi.ee> www.tallinnavesi.ee

  _____

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.
  _____

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.
  _____

AS Tallinna Vesi - Ädala 10, Tallinn 10614 | Tel: 62 62 200 | Faks: 62 62
300 | tvesi (ät) tvesi.ee